Eerste 9 dagen in Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu Eerste 9 dagen in Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu

Eerste 9 dagen in Salou!

Door: sharonvandegevel

Blijf op de hoogte en volg Sharon

10 Mei 2012 | Spanje, Salou

buenos noches,

Mijn eerste dagen zijn super bevallen hier. Ik voel me al helemaal thuis!
Het begon wel allemaal al op m'n eerste werkdag. Ik zou van 16.00 tot 24.00 achter de receptie staan, kreeg ik om half 11 een ping van Demi dat ze me toch liever eerst bij de animatie wilden hebben omdat Hanny (spaans vrouwke) anders alleen was. Ik dus als een malle naar Delfin Park en daar aan m'n eerste dag begonnen. Het was wel even wennen natuurlijk maar gelukkig is het allemaal goed bevallen en kon ik goed communiceren met de spaanse. Hoe meer dagen animatie, hoe meer het wel begon te wennen natuurlijk. Zondag zijn er ook nog 2 'Nederlandse' jongens gekomen waarvan er 1 bij Delfin in het animatieteam zit dus kon ik eindelijk weer even Nederlands praten, wat een opluchting!

Ook zijn Claudia en Rick zondag gekomen, wat leuk om ze weer te zien, maar wat gewoon ook nog omdat het maar een paar dagen geleden was dat ik ze gezien had. Helaas heb ik elke zaterdag vrij en heb ik dus de hele week veel moeten werken, maar gelukkig zijn ze niet alleen geweest want ik heb lieve vriendinnetjes hier die ze er gewoon bij betrekken en dat ook echt gezellig vinden.
Elke keer na en tussen het werken hebben we natuurlijk wel even gezellig samen gehad.. een terrasje pakken of lekker naar het strand geweest. ( want JA het is super lekker weer hier! )

Verder heb ik nu ook m'n eerste 2 dagen achter de receptie gehad. Heel anders dan het animatieteam, maar ook zo leuk met zo'n leuke collega's.

Buiten het werk doen we natuurlijk ook nog genoeg hier zoals de GTST marathon die we gehouden hebben in het 'cafeetje' tegenover ons huis. We hebben daar gratis wifi dus komen daar elke keer gezellig met al onze laptops aanzetten. Gelukkig is de man die er werkt echt een schatje en geeft er helemaal niets om. We vroegen hem of we heel misschien 'onze' soap niet op de grote tv mochten kijken, en natuurlijk vond hij het helemaal geen probleem. Als we maar zelf zorgen dat we de laptop konden aansluiten aan de tv. Wij dus 100x op en neer naar de telefoonwinkel om kabeltjes te halen en uiteindelijk hebben we de goede gehaald en konden we lekker op de grote tv kijken. Wat hebben we het toch weer luxe he, en de man ook natuurlijk want het is voor hem alleen maar omzet. ( wat hij wel goed kan gebruiken omdat z'n vrouw ziek is en hij heel de dag moet werken om het geld voor de medicijnen van zijn vrouw te kunnen betalen )
Verder lachen we ons natuurlijk steeds dood om onze 'leuke' humor hier en vooral om ons goede spaans. Wat zijn er daar toch goed in -_-

Verder is het natuurlijk superleuk om steeds mensen tegen te komen uit je hotel die dan helemaal vrolijk worden als ze ons allemaal samen zien. Dat is nou net het gene waar ik van dacht ik hoef al die mensen niet tegen te komen maar tot nu toe is ook dat wel leuk.

Ook krijgen we overal VIP kaarten en kortingen omdat we hier een half jaar zijn en ze natuurlijk hopen dat we door de korting vaak naar ze toe komen zodat ze ook weer omzet hebben. ( Ook gewoon op het terras waar we ook nog gezond doen en lekker fruit enz bestellen hoor! )

Vanavond gaan we even de laatste avond van Rick en Claudia 'vieren' hier. Wat zal ik het moeilijk hebben morgenvroeg om weer afscheid te nemen, maarja ook dat hoort erbij en er komt snel weer bezoek voor me dus dat scheelt.

Zaterdag als ik vrij ben dan ga ik naar het appartement van Ilana en Meike (met zwembad:))die zijn overgeplaatst naar Cap Salou. Gelukkig is het uiteindelijk niet zo ver weg dus zien we elkaar gewoon elke dag.

Als ik weer wat leuks of nieuws meemaak dan zal ik het jullie zeker laten weten, maar het is al allemaal zo normaal hier dat ik nu al niet meer weet wat ik moet schrijven.

oh en voor de vele mensen die steeds om m'n adres vragen.. Ik heb niet eens een adres van m'n eigen huis. of in ieder geval weten we die niet en hebben we geen brievenbus dus moeten jullie het maar naar Hotel Delfin Park sturen als jullie wat willen sturen.

Nu ga ik snel genieten van deze vrije avond en laat jullie snel wat weten.

liefs xxx

  • 10 Mei 2012 - 20:27

    Mama:

    Hee schatje, wat leuk om dit allemaal te lezen en te horen dat het goed met je gaat. xx

  • 10 Mei 2012 - 20:37

    Danique:

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! Spreek je weer snel lieverd!

    Xx

  • 10 Mei 2012 - 21:03

    Demi:

    Fijn dat je het naar je zin hebt!!!!
    xxxxxxxx

  • 10 Mei 2012 - 21:28

    Christel:

    Hee meid,

    Leuk dat je het naar je zin hebt! Cap Salou, ben ik 12 jaar geleden ofzo ook eens geweest! Geniet er van!

    XXX

  • 11 Mei 2012 - 06:37

    Ome Jan En Tante Bel:

    Ik lees wel dat het je goed gaat daar. Hou lekker vol en geniet van alles wat je doet. Jij lekker in je hotel in de zon en ik hier in de regen in het museum. Mischien kan ik ruilen.
    Gr Jan en Beli

  • 11 Mei 2012 - 12:38

    Papa:

    toppie meid dat je het zo naar je zin hebt,en leuke collage'"s hebt geniet er maar lekker van. dikke kusxx

  • 11 Mei 2012 - 16:43

    Ome Jan En Tante Bel:

    Hoi Sharon.
    Leuk weer iets van je te horen.
    Volgens mij vermaken jullie je wel.
    Hier is alles rustig, nog geen zomer.
    Majella wordt steeds ronder, begint ook steeds dichterbij te komen.
    Nou we houden je berichtjes wel in de gaten.
    Dikke knuffel uit Best xxxxxxxxxxxxx

  • 13 Mei 2012 - 18:49

    Annemieke:

    Lieve Sharon,
    Klinkt allemaal supergoed en daar ben ik blij om. Bij de AH hebben we je al flink gemist! Hier in Eindhoven is het weer nog niet zo geweldig, dus geniet er daar maar goed van. Niet te lang in het zonnetje he, want dan gaat het mis. Weet je nog? Nou meid, geniet van alles daar. Tot gauw XXX

  • 14 Mei 2012 - 19:41

    Eric Reniers:

    He Sharon, leuke verhalen, ik hoop dat het zo goed blijft gaan met je. En natuurlijk ook dat jullie pap en mam je niet te zeer missen! Heel veel groetjes en succes daar!
    Eric

  • 15 Mei 2012 - 15:40

    Nikita:

    Lieve Sharon, wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt ;)! Tja en dat lekkere weer zal ook wel goed bevallen haha.. Geniet er lekker van! De tijd vliegt voorbij!

    xxx

  • 18 Mei 2012 - 15:29

    Papa:

    hoi meid,hoe is het allemaal in salou kan je het nog allemaal volhouden,heb gelezen dat je best veel moet werken.gaan de dagen ook snel voorbij,ik zou zeggen geniet morgen van je vrije dag en tot horens dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Sharon

Actief sinds 19 April 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 10423

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Stage Salou 2012

Landen bezocht: