Eindelijk weer een verhaaltje! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een verhaaltje! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een verhaaltje!

Door: sharonvandegevel

Blijf op de hoogte en volg Sharon

14 Juli 2012 | Spanje, Salou

Zo dat is alweer een tijd geleden dat ik hier een verhaaltje heb geplaatst, maar ik heb het de afgelopen tijd ook echt druk gehad en dus geen tijd gehad om uitgebreid een verhaal te schrijven.

Eind juni zijn mijn lieve ooms en tantes naar Benidorm op vakantie geweest. Ze zouden in Salou een stop maken om te eten dus ik kon er voor ongeveer een uurtje anderhalf uur naartoe. Ik keek er natuurlijk erg naar uit om ze weer te zien, maar toen ze eenmaal in de bus zaten kreeg ik een smsje dat ze in verband met San Juan hier in Salou niet konden stoppen en ze langs een wegrestaurant gingen eten. Natuurlijk vond ik dat erg jammer maar gelukkig vertelde mn tante wel dat ze nog wat mensen moesten ophalen in Salou en liet dat nou net bij Las Vegas zijn. Het hotel waar ik afentoe werk en wat langs mn huis ligt. Ik kon dus nog even snel naar ze toe en gelukkig mochten ze van de buschauffeur wel even de bus uit om lekker te knuffelen en even snel bij te kletsen. Het was erg fijn om ze weer even te zien maarja natuurlijk wel weer balen als ze dan weer in de bus verder naar Nederland gaan.

Gelukkig kwam diezelfde avond meneer Schoor in Salou om gezellig met ons een hapje te gaan eten en te vragen hoe het hier allemaal ging. Sharon, Ilana en Karlijn waren de vrijdag met hem gaan eten en Demi, Renee, Meike en ik waren dus die zaterdag aan de beurt. 's middags was die al naar ons huis gekomen om te kijken hoe het er allemaal uitzag hier en hebben we nog een dik uur op het balkon bijgepraat met hem. Daarna hadden we besloten om ergens aan het strand iets te gaan eten omdat het dus San Juan was en er dan 's avonds allemaal vuurwerk enz op het strand is. We hadden super lekker gegeten en natuurlijk lekker champgne erbij gedronken en toen we daarna naar cafe di mare gingen voor nog een coctail met z'n alle barste het vuurwerk los. Nou ik kan je vertellen ik had gewoon het gevoel dat het oud & nieuw was. zo druk op de straten, zoveel vuurwerk en het bleef ook echt nog tot in de late uurtjes doorgaan.

De woensdag erna zijn Nick, Michelle, Joele en Jelle een dagje langsgekomen. We hebben gezellig wat gedronken, gegeten en even door Salou gelopen maar helaas moest ik daarna alweer van 1600 tot 2400 gaan werken. Zoveel bekenden in een week was zo fijn om te zien, maar het allerfijnste moest natuurlijk nog komen en dat was mijn eigen gezin.

Ze zouden rond 1700 uur hier zijn en ik moest die dag tot 1600 werken. Nou ik dus natuurlijk vanaf 1600 al zenuwachtig rondgelopen in Salou en toen Thom me een smsje stuurde dat ze in Salou waren ben ik meteen naar hun hotel gelopen. Beetje jammer was dat ze in de andere kant van Salou binnenkwamen dus ook daar moest ik nog even wachten maar uiteindelijk waren ze er dan toch. Het was zo raar om te zien dat ze echt hier waren, maar het was eigenlijk ook al meteen weer zo normaal dat ze er waren.
Ook kwamen die zaterdag erna Berry, Claudia en Rick aan. Ze zouden rond 2 uur hier in Salou zijn dus wij waren maar even wat gaan drinken en daarna gingen Thom, Sharon en ik naar de hotelkamer van Thom om daar te gaan wachten. Aangezien ze anderhalf uur vertraging hadden hebben Sharon en ik maar even snel een powernap gegooid en toen we wakker werden stond Thom aan ons bed dat ze eindelijk aangekomen waren. Wij er dus meteen naartoe even bijgepraat en uiteindelijk maar weer naar huis gegaan aangezien sharon de volgende dag om 8 uur moest werken.

Natuurlijk was 1 juli ook nog de finale van het EK. Aangezien de spanjaarden beter kunnen voetballen dan de nederlanders zijn we allemaal samen naar de Heineken Hoek gegaan om de finale te kijken. Bijna allemaal in ons spaanse shirt of gewoon rood of geel gingen we ze aanmoedigen en ja hoor ze wonnen nog ook. groot feest was het dus hier in salou. Na de wedstrijd zijn we meteen naar de fonteinen waar heel de boulevard vol stond met feestende mensen! Zo leuk om een keer mee te maken dat een land waar je 'woont' het EK wint en te zien wat voor een feest er dan ontstaat.

Natuurlijk was ik de donderdag erna ook nog jarig. Helaas moest ik wel de woensdag ervoor van 1600 tot 2400 werken maar om 2400 stonden al mn vriendinnetjes op het werk om te zingen en me te feliciteren en toen we daarna naar de heineken hoek liepen zaten daar ook mn lieve familie en vriendjes op me te wachten! Ik voelde me echt even jarig en heb allemaal leuke cadeautjes van ze gekregen. Daarna ben ik even mee naar de hotel kamer van Thom gelopen waar ik ook zou slapen en toen ik binnen kwam was alles versierd en lagen er nog meer cadeautjes voor me klaar op mn bed. Ik heb ze natuurlijk allemaaluitgepakt en alle kaartjes gelezen en daarna ben ik met Thom, Onur en Karlijn nog even naar de Busstop gegaan om het daar verder te vieren. Helaas kregen we daar wat minder goed nieuws te horen en zijn we ook weer gelijk naar huis gegaan. Na een paar uurtjes slaap kon ik daarna ook weer om 7 uur mn bed uit want ik moest weer werken van 0800 tot 1600. Gelukkig was ik wel heel de dag bezig en ook op het werk heb ik nog wat leuke cadeautjes gekregen van gasten. Toen ik eindelijk klaar was ben ik meteen weer naar papa en mama gegaan om lekker een taarte te eten en me klaar te maken om met zn alle uiteten te gaan. Ook dat moest allemaal sne want om 2100 moest ik weer 3 uurtjes werken. Het was dus echt een drukke dag maar wel een leuke.

de dagen erna heb ik nog fijn wat leuke dingen gedaan met papa en mama en toen moesten ze helaas alweer gaan. Ze werden om 6 uur 's ochtends opgehaald bij het hotel dus ik be lekker bij ze blijven slapen en heb ze daarna weer uitgezwaaid. natuurlijk was dat wel weer even goed kut maar gelukkig stonden berry en rick op me te wachten en ben ik met hun mee naar hun appartement gegaan om daar nog even proberen verder te slapen. Maar ook moesten een paar dagen later hun weer gaan. Aangezien Claudi hier bij de heineken hoek werk heeft gevonden en hier nog 3,5 week blijf gingen Rick en Berry samen naar huis en natuurlijk zijn we hun ook gaan uitzwaaien.

Genoeg mensen om me heen gehad de afgelopen weken en ik heb een super fijne tijd met ze gehad! Nu is iedereen weer weg en is alles weer in mn normale ritme. Natuurlijk is dat ook wel weer fijn aangezien we zoveel moeten werken hier.
Ook is Ilana gisteren weer terug gekomen die een weekje naar Nederland moest en wat zijn we allemaal blij dat ze er weer is. Daarom zijn we gisteren even lekker wezen eten samen en daarna nog opstap gegaan!

Vandaag is mn vrije dag weer, maar aangezien het gisteren laat was geworden opstap heb ik lekker lang uitgeslapen en ben ik nu aan het wachten tot Demi, Renee en Meike klaar zijn met werken.

Zo, heb ik jullie toch nog een beetje bijgepraat van de afgelopen maand in Salou en ik zal mn site weerwat vaker in de gaten houden nu ik weer wat meer tijd heb.

Dikke kus vanuit Salou!

  • 14 Juli 2012 - 14:44

    Mama:

    Dat was weer een heel verhaal, wij hebben het ook superfijn gehad bij jou, je hebt echt allemaal leuke mensen om je heen en ik ben blij dat ik ze heb leren kennen.
    ook ben ik supertrots op jou da je het allemaal zo goed doet daar, onze vakantie is nu weer voorbij, maar het aftellen is alweer begonnen,xxx

  • 14 Juli 2012 - 17:18

    Jan En Beli:

    Hoi Sharon.
    Leuk weer het een en ander van je te lezen. Je hebt inderdaad een drukke, maar gezellige maand gehad.
    Wij vonden het ook erg jammer dat we niet wat langer konden bij kletsen.
    Toch was het fijn je even te zien. Vanavond gaan we naar je andere tante voor haar verjaardag, en ik denk dat we morgen nog even naar ons Sofie gaan. Nou dit was het weer, dikke knuffel ome Jan en tante Beli XXXXXXXXXXXXXXX

  • 15 Juli 2012 - 07:59

    Annemieke:

    He lieverd, hartstikke leuk wat je allemaal schrijft! Het gaat je goed, zo te lezen. Er wordt hier veel over je gepraat, al die tijd al. Maar alleen maar goeds hoor. Geniet er nog van daar. En vooral van het weer, want dat is hier nog steeds hopeloos. Liefs, dikke kus!

  • 15 Juli 2012 - 13:53

    Rik:

    Hallo Sharon!

    Ik lees wel weer dat je genoeg mee maakt! Natuurlijk missen we jou heel erg op het werk! Donderdag en zaterdags zijn nu erg saai zo maar dat overleven we wel ;-) ik zie je in september hoop ik wel daar in Spanje, ik wil natuulrijk ook wel weer eens met jou iets eten! Fijne stage en geniet het weer en de mensen.
    Groetjes
    Rik

  • 15 Juli 2012 - 20:32

    Twan Bianca Milan:

    Weer n heel verhaal maar leuk om te lezen. Ben maar blij dat je de zomer in Aalput doorbrengt want in NL is t niet veel. Wij zijn ook aan t genieten in t warme zonnige turkije. Tot je volgende bericht. Adios :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Sharon

Actief sinds 19 April 2012
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 10417

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Stage Salou 2012

Landen bezocht: