Wat een dagen toch allemaal.. - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu Wat een dagen toch allemaal.. - Reisverslag uit Salou, Spanje van Sharon Van de Gevel - WaarBenJij.nu

Wat een dagen toch allemaal..

Door: sharonvandegevel

Blijf op de hoogte en volg Sharon

11 Juni 2012 | Spanje, Salou

Goh wat een dingen heb ik de laatste 2 weken weer meegemaakt zeg..
Om te beginnen lag ik vorige week zaterdag lekker in Cap Salou aan het zwembad samen met Nordine, Ilana en Monica. Ilana en Monica gingen naar boven om te douchen voordat ze moesten werken en wij zouden bij het zwembad op Meike wachten.. Tot ik opeens allemaal geschreeuw hoor en erachter kom dat Nordine op de zwembadrand is gevallen en helemaal onder het bloed zit. Ik naar boven naar Monica gerent een een ambulance boor hem gebeld. Gelukkig kwamen er wat Spaanse mensen aan want ik kan natuurlijk weer niet in het spaans in mn paniek uitleggen wat ik bedoel. Uiteindelijk kwam er dus een ambulance en ben ik met hem mee naar het ziekenhuis in Tarragona gereden. Na 2 uur wachten gingen ze uiteindeiljk fotos maken en z'n gat hechten. we waren om half 4 in het ziekenhuis en om kwart over 8 hadden we (inmiddels samen met Onur en Albert) de taxi terug naar Salou. Heel de dag in het ziekenhuis zitten wachten en onertussen ook nog een nederlandse oude vrouw moeten helpen met vertalen. Daar ging mn vrije dag dus.. Maarja om iemand te helpen doe ik alles he;)
's avonds ben ik dus nog maar even met Meike, Albert, Onur en Mitchel opstap gegaan om ook nog even wat leuks te hebben gedaan die dag.

Sindsdien heeft ook Onur weer last van z'n hart, en ja hoor 2 dagen later besluit Annemieke dat die misschien maar beter voor een weekje naar huis kan gaan. Dus hij is nu voor ongeveer 10 dagen in Nederland en laat mij in m'n animatiedagen gewoon fijn met m'n grote spaanse vriendin alleen.

Vervolgens horen we vandaag dat Nordine een infectie aan z'n been heeft gekregen door het hechten en die moet nu voor 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Al 2 mannen van het animatieteam weg dus..
Om het nog mooier te maken heeft Mitchel vandaag te horen gekregen dat die een ticket terug naar Nederland kan gaan boeken omdat die niet goed funcioneert op het werk. Anderhalve week geweest en nu alweer weg.

Het mooiste van alles is dat wij de show grease 3x in de week moeten spelen en nu dus 3 mannen missen. Terwijl ik dit aan het schrijven ben zitten Mirjam(spaanse) en ik dus te hopen dat het maar een weekje niet doorgaat totdat Nordine uit het ziekenhuis is en Onur terug in Salou is.

Verder heb ik ook nog wel leuke dingen meegemaakt hoor!
Er komen steeds meer Nederlanders aan nu, en ook al wat groepen jongeren die na de examens meteen naar Salou zijn gekomen. Toch wel leuk om met wat meer mensen van je eigen leeftijd te praten ipv alle oudjes die hier op vakantie kwamen in het begin.
Vrijdag is de mama en het zusje van Meike gekomen, Zaterdag de mama en papa van Demi, gisteren de mama en papa van Ilana en opa en oma van Sharon en vandaag de tante en oom van Demi. Het is dus lekker druk met bezoek hier, dus dat is wel gezellig!
Vanmiddag heb ik lekker met de papa en mama van Demi op het terras gezeten in m'n vrije uurtjes, terwijl demi aan het werken was:(

Ook zijn we natuurlijk met z'n alle Nederland gaan aanmoedigen tijdens de 1e wedstrijd van het EK, maar helaas was het in het begin gezelliger dan na de wedstrijd. Wat een ellende was dat toch weer zeg!!
Ik dus samen met Renee meteen na de wedstrijd naar huis gegaan om ons om te kleden en daar werden we al door half Salou uitgelachen omdat Nederland verloren had, en om het nog wat leuker te maken praat ook heel het Spaanse personeel er heel de dag over..
Daarom zijn Karlijn en ik gisteren ook maar Spanje gaan aanmoedigen ( om ons toch een beetje aan te passen aan de cultuur, en natuurlijk te hopen dat we dan wel feest krijgen ) maar ook dat was niet echt heel erg veel.

Vandaag heb ik weer de halve dag gewerkt en net nog even aan school gewerkt.. Ja ook dat moet nog ondertussen -__-. Nu ga ik even lekker eten met Demi en Renee en daarna weer een avonde werken van 9 tot 12!

Adios!!!!!!!

  • 11 Juni 2012 - 17:12

    Mama:

    Nou gaat lekker daar met die mannen hé, maar alles komt goed schatje, gelukkiig zijn er ook leuke dingen
    Liefs mama xxx

  • 11 Juni 2012 - 21:17

    Sanne:

    Zo zie je maar weer dat de vrouwen het sterke geslacht zijn ;)

    xxx

  • 12 Juni 2012 - 09:36

    Papa:

    hoi schat,ik lees wel dat je je niet hoeft te vervelen daar,en met grease komt het allemaal ook wel goed.het was Zaterdag echt niet goed met voetballen he,maar een drankje extra nemen dan ben je dat ook weer vlug vergeten,maar ze moeten nu wel blijven winnen,want we moeten wel de finale bij jou kijken,nou meid succes verder allemaal en tot gauw xx

  • 13 Juni 2012 - 15:03

    Angela:

    Hey zat vanmorgen nog te denken dat we al weer even niets gehoord hadden. Wat heb je toch weer verhalen, heb jij dat! Heel veel groetjes weer en hoop weer snel iets van je te lezen.

    X Angela

  • 13 Juni 2012 - 15:52

    Xemo:

    Heb jij weer hè, haha gelukkig heb je het wel naar je zin! Tot volgende maand! xxx

  • 13 Juni 2012 - 15:53

    Demi:

    Ik ben xemo stom typfoutje

  • 25 Juni 2012 - 12:40

    Ome Jan En Tante Bel:

    He Sharon. Wij hebben het nu pas gelezen. Je hebt weer genoeg meegemaakt. Wij vonden het heerlijk om jou zaterdag weer even te zien.
    Nou groeten en nog een dikke knuffel.
    Ome Jan en tante Beli XXXXXXXXXXX

  • 28 Juni 2012 - 13:18

    Annemieke:

    Mama, papa, Shenna, Jos en Thom op weg naar jou! Dat wordt een feest!
    Liefs Annemieke X

  • 04 Juli 2012 - 22:27

    Jan En Beli:

    Hoi Sharon
    Alles goed daar?
    Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag.
    Fijn he eindelijk volwassen
    Groeten ome Jan en tante Beli
    XXXXXXXXXXXXXXXX

  • 09 Juli 2012 - 16:19

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Sharon

Actief sinds 19 April 2012
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 10419

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Stage Salou 2012

Landen bezocht: